måndag 18 december 2017

Jag fyller år i dag!

Japp, det är min dag i dag. Typ 28 år eller så blir jag. Började med lyxfrukost i morse (havregrynsgröt men i dag toppat med hallon dagen till ära). Sen blir det lyxlunch på gymmet och grädden på moset blir premiär att köra hela RPM-passet i dag kl 18:15. Du kommer väl?

Min helg har varit något hektisk. Direkt från jobbet till gala. Vi glittrade....
Direkt från galan (via sängen ett fåtal timmar) till spinning. Fullt ös! Tjejerna och killarna cyklade i fyra timmar, jag skolkade från första timmen pga trött.
Direkt vidare till en soffa i en grannkommun för häng. Det var sådan service där så jag stannade kvar hela kvällen faktiskt. Guld.

Söndag morgon; tvätt, frukost med sköna pinglan och sen shopping. Avslutade kvällen med lilla julafton då jag och Sonen ska tillbringa den någon annanstans. Mysigt var det.

Inga kommentarer: