måndag 26 februari 2018

Helgen

Måndag morgon igen. Livet går snabbt. I helgen har jag försökt ta det lugnt men jag vet inte om jag lyckats direkt.

Fredag var det ju morgonsim, jag var trött hela dagen så någon löpning blev det inte. Jobbade i stället länge. Iväg på middag och gick och la mig vid 22. Partygirl!

Lördag - lång frukost och sedan lunch med en skön böna i Gävle. Hem för spinning och löp. Extremt tunga ben och jobbig känsla. Trodde absolut att jag skulle bli sjuk och väntade in febern.
 
På kvällen gick Zingelpinglan och jag på tantsnuskbio. Vi hade det mycket trevligt och fnissigt. Försökte komma i säng tidigt också på lördagen men någon kom emellan. Mycket kryptiska meddelanden i bloggen now-a-days. :)

Söndag morgon och myssimning. Eller nja, jag vet inte. 3000 meter in på simkontot kanske inte är myssimning direkt... Men jag protesterade nästan inte alls. Nästan.
Simmade mest bara för att hon hade lovat mig godfika efteråt. Så värt det! Åt två tredjedelar av det hon hade med sig, hon hade inte en chans.
Och sen kom jag faktiskt iväg på den där timmen jogg också. Med podd om Lisa Holm i lurarna. Läskigt.
Dags för fika två hos Marie som äntligen är hemma igen och så en middag med Amarone. Typiskt bra helg.

Inga kommentarer: